EXPOSE yourself - XCVIII

Status
Not open for further replies.
i got a lot of disbelief stares from people.. small kids got scared, some even took the next step by crying..

:bigeyes:

Maybe long hair very rare in Singapore. :bsmilie:

If you try the bridal gown make sure the chest is not so loose for you. :bsmilie: :bsmilie:

Must tighter isit? :bsmilie::bsmilie:

You guys are mean!

[vid]yBAYiBoy43M[/vid]

MeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanieMeanie

ugly guy with long hair like beggar very rare here.. :bsmilie:

It's ok, I know how you feel...

That time I had long hair, then my jeans pocket broken, then my tripod slightly muddy... I go into train got people get up and move away. :bsmilie:

It's ok, I know how you feel...

That time I had long hair, then my jeans pocket broken, then my tripod slightly muddy... I go into train got people get up and move away. :bsmilie:

they never throw some coins at you arh? :bsmilie::bsmilie:

Ok, tired liao time to sleep.

Status
Not open for further replies.
Back