edutilos-
Senior Member
Okok, buy for you.
Buy Milo Beng for you, i mean. :bsmilie:
I want to buy K-5!
Okok, buy for you.
Buy Milo Beng for you, i mean. :bsmilie:
I want to buy K-5!
Not you la! :bsmilie:
Someone told me M6 shutter super noisy, and will scare away cats...
m6 sux!Got sound meh???
edutilos- said:Got sound meh???
andrewtansj said:m6 sux!
Someone say one.....the shutter click, and scare the cat......
I realize those cats that I shot with my D700 must be all deaf......
Lol, so win... Won't la of course....
Cats sometimes love shutter sound!!!
thanks for helping me get rid of the junk! :bsmilie:You sell me one!!!! ;(
zaren said:time to upgrade to m9
![]()
OMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMOMNOMNOMNOMDim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum Dim Sum
Later noon going Peninsula there collect film and scans
Can't wait to see how it turns out.
Got mini series from Ubin camping trip and another of Inez's cats from my friend's RF
:heart: